Grupper:

Vi har i år opdelt børn i to aldersintegrerede grupper. I vores børnehave er vi alle en del af fællesskabet.

Til aktiviteter, ture og arrangementer, opdeler vi børnene, gruppevis, eller i egen gruppe efter alder. Det er mere udbytterigt for børnene at opdele dem i mindre grupper.

Fødselsdage:
Vi sætter lille flagstang op i vindfanget med fødselsdagshilsen.
Børnenes fødselsdage kan fejres i børnehaven,
Det sidste år jeres barn går i børnehaven takker vi ja til en invitation fra de børn der går i skolegruppen, hvis I har lyst til at se os derhjemme.
Barnets fødselsdag fejrer vi i gruppen, synger fødselsdagssang, råber hurra og barnet må gerne dele noget ud.
Børnene giver ikke hinanden fødselsdagsgaver, børnehaven har en gave, som vi giver fødselsdagsbarnet.
Vi tager ikke ud af huset til fødselsdage om fredagen.

T-shirt
Alle børnehavebørn får udleveret en T-shirt med børnehavens Logo, ved børnehavestart.
Der er mulighed for at bestille og købe yderligere T-shirt med Logo til både børn og voksne.

svaner  ørne

velkomstbog

Shape Created with Sketch.